Σε άσχημη κατάσταση παραμένει ο παραλιακός δρόμος που οδηγεί προς το γήπεδο και τα γειτονικά ξενοδοχεία της Καρδάμαινας, αποτελώντας πλέον καθημερινό κίνδυνο για ντόπιους και επισκέπτες. Οι σφοδρές κακοκαιρίες του περασμένου χειμώνα άφησαν πίσω τους πληγές στο οδόστρωμα, με τεράστιες τρύπες και διαβρώσεις να παραμένουν ακάλυπτες, ενώ η πρόχειρη σήμανση που έχει τοποθετηθεί, όπως αποτυπώνεται και στo φωτορεπορτάζ του Ε97, περιορίζεται σε λίγους κώνους και προειδοποιητικά δίχτυα, τα οποία είναι αδύνατον να διασφαλίσουν την ασφαλή διέλευση πεζών και οχημάτων.
Η κατάσταση έχει προκαλέσει την έντονη αγανάκτηση των επιχειρηματιών, των κατοίκων και των εκατοντάδων τουριστών που διαμένουν στα ξενοδοχεία της περιοχής. Όπως φαίνεται χαρακτηριστικά στις φωτογραφίες που σας παρουσιάζουμε, η περιοχή θυμίζει εργοτάξιο που έχει σταματήσει εδώ και μήνες, με τη σκόνη και τα μπάζα να κυριαρχούν, υποβαθμίζοντας την εικόνα του νησιού μας και το τουριστικό προϊόν της Καρδάμαινας, εν μέσω μάλιστα της τουριστικής περιόδου.
Οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες ζητούν άμεσες παρεμβάσεις για την αποκατάσταση του οδοστρώματος, τονίζοντας πως η παρούσα εικόνα δεν περιποιεί τιμή για την περιοχή. Το ρεπορτάζ του «Έκφραση 97» αναδεικνύει το πρόβλημα, καλώντας τις αρμόδιες υπηρεσίες να αναλάβουν επιτέλους τις ευθύνες τους και να προχωρήσουν στις απαραίτητες επισκευές, πριν θρηνήσουμε κάποιο ατύχημα σε ένα σημείο που αποτελεί καθημερινό πέρασμα για τόσους ανθρώπους.

