Με ιδιαίτερα υψηλούς τόνους επανέρχεται η δημοτική παράταξη «Δύναμη Αλλαγής», εξαπολύοντας νέα επίθεση κατά της δημοτικής αρχής του Θεοδόση Νικηταρά και κάνοντας λόγο για εικόνα «διάλυσης», εσωτερικών συγκρούσεων και πλήρους εγκατάλειψης της Κω.
Σε ανακοίνωσή της, η παράταξη υποστηρίζει ότι τα όσα βλέπουν το τελευταίο διάστημα το φως της δημοσιότητας «μόνο θλίψη προκαλούν», ενώ κάνει λόγο για μια δημοτική αρχή που, όπως αναφέρει, «έχει αποσυρθεί, παραπαίει και σπαράσσεται στο εσωτερικό της με αλληλοκατηγορίες».
Τρία παραδείγματα στο επίκεντρο της κριτικής
Η «Δύναμη Αλλαγής» στηρίζει την επιχειρηματολογία της σε τρεις πρόσφατες υποθέσεις.
Πρώτον, αναφέρεται στη δημόσια αντιπαράθεση που έχει ξεσπάσει για την υπόθεση της παραχώρησης έκτασης 34 στρεμμάτων στην Κέφαλο, σημειώνοντας ότι πρώην αντιδήμαρχος και στενός συνεργάτης του δημάρχου κατηγορεί πλέον τη δημοτική αρχή για την αποδοχή των 530.000 ευρώ, χαρακτηρίζοντας το τίμημα ιδιαίτερα χαμηλό.
Δεύτερον, στρέφει τα πυρά της στην υπόθεση του λιμανιού του Μαστιχαρίου, υποστηρίζοντας ότι οι κυβερνητικές διαβεβαιώσεις και οι ανακοινώσεις του προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου διαψεύδονται από έγγραφο του Υπουργείου Ναυτιλίας, σύμφωνα με το οποίο δεν έχει κατατεθεί αίτημα χρηματοδότησης για τη μελέτη ή το έργο εκβάθυνσης του λιμένα.
Τρίτον, επικαλείται τις δημόσιες τοποθετήσεις του προέδρου της Κοινότητας Κω, ο οποίος, όπως σημειώνει, κατήγγειλε ότι η κοινότητα παραμένει χωρίς γραφείο εδώ και έναν χρόνο, κάνοντας λόγο για συνεχιζόμενη κοροϊδία.
«Η Κως χρειάζεται συνολική επανεκκίνηση»
Η παράταξη υποστηρίζει ότι η σημερινή εικόνα του νησιού χαρακτηρίζεται από εγκατάλειψη, φθορά και παρακμή, ενώ αφήνει αιχμές τόσο για τη λειτουργία της δημοτικής αρχής όσο και για τις εσωτερικές της ισορροπίες.
«Η δημοτική αρχή του κ. Νικηταρά είναι υπό διάλυση αλλά έχει διαλύσει και την ίδια την Κω», αναφέρει χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι οι πολίτες έχουν ήδη διαμορφώσει άποψη για την κατάσταση που επικρατεί.
Κλείνοντας την ανακοίνωσή της, η «Δύναμη Αλλαγής» υποστηρίζει ότι το νησί χρειάζεται «συνολική επανεκκίνηση», εκτιμώντας πως η σημερινή κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί.
Δείτε ολόκληρη την ανακοίνωση:
Όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα στη Κω, μόνο θλίψη προκαλούν.
Η πόλη και τα χωριά βρίσκονται υπό διάλυση, η δημοτική αρχή εδώ και πολύ καιρό έχει αποσυρθεί, παραπαίει και σπαράσσεται στο εσωτερικό της με αλληλοκατηγορίες .
Τρία αποκαλυπτικά παραδείγματα:
1ον) Ο πρώην βασικός υποστηρικτής του κ.Νικηταρά και Αντιδήμαρχος του , κατηγορεί τη δημοτική αρχή για την παραχώρηση 34 στρεμμάτων στην Κέφαλο σε ιδιωτική εταιρεία αντί 530.000 ευρώ, δηλαδή κάπου 15.000 το στρέμμα.
2ον) Στο Μαστιχάρι η κατάσταση είναι τραγική στο λιμάνι και ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου μοιράζει χονδροειδείς υποσχέσεις στους ενεργούς πολίτες της περιοχής που εκφράζουν την αγωνία τους. Την 1η Ιανουαρίου μάλιστα σε ανάρτηση του, έγραφε ‘’ Προχωρούμε στη διαγωνιστική διαδικασία για την εκβάθυνση του λιμένος’’. Έρχεται όμως να τον διαψεύσει το Υπουργείο Ναυτιλίας εγγράφως , δηλώνοντας ότι για το έργο της εκβάθυνσης του λιμανιού , δεν έχει υποβληθεί αίτημα χρηματοδότησης μελέτης ή του συγκεκριμένου έργου στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας.
3ον) Ο Πρόεδρος της Κοινότητας Κω που έχει εκλεγεί με τον κ.Νικηταρά καταγγέλλει ότι ΄΄ η κοροϊδία συνεχίζεται’’ ,ότι η κοινότητα εδώ και ένα χρόνο δεν έχει γραφείο και πολλά άλλα. Αλήθεια όμως, σε
ποιους τα λέει όλα αυτά;
Ποιος είναι υπεύθυνος; Μήπως ο κ.Νικηταράς;
Μήπως όμως και ο ίδιος είναι συνένοχος και συνυπεύθυνος;
Πρόκειται για σουρεαλιστική κατάσταση, για γέλια και για κλάματα.
Η δημοτική αρχή του κ.Νικηταρά είναι υπό διάλυση αλλά έχει διαλύσει και την ίδια τη Κω.
Είχε ξαναδεί κανείς ποτέ το νησί, τη πόλη, το χωριό του ή τη γειτονιά του σε αυτό το χάλι; Με την εγκατάλειψη, τη φθορά και την παρακμή να κυριαρχούν.
Οι πολίτες έχουν ήδη βγάλει τα συμπεράσματά τους.
Η Κως χρειάζεται συνολική επανεκκίνηση.’’
