Σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στην εκπομπή «Στα Κόκκινα» του ραδιοφωνικού σταθμού «Έκφραση 97», η Δημοτική Σύμβουλος και στέλεχος της «Δύναμης Αλλαγής», Βάσω Πη, εξαπέλυσε δριμεία κριτική στη δημοτική αρχή, αναδεικνύοντας το χάσμα μεταξύ εξαγγελιών και πραγματικότητας και υποστηρίζοντας πως η διοίκηση επέλεξε την επικοινωνιακή διαχείριση εις βάρος της ουσίας.
Το «αγκάθι» του νέου νοσοκομείου και η απόδοση ευθυνών
Με αφορμή τις δηλώσεις του βουλευτή της Ν.Δ., κ. Παππά, ο οποίος απέδωσε την καθυστέρηση του νέου νοσοκομείου στην αντιπολίτευση, η κ. Πη έκανε λόγο για προσπάθεια αποποίησης ευθυνών. «Θυμήθηκε να πει ότι η καθυστέρηση οφείλεται αποκλειστικά σε μία παράταξη, στη δική μας. Κανείς δεν αναφέρθηκε στην αλλαγή πλεύσης από το 2019, που ακύρωσε τη δουλειά ετών και μια μελέτη σκοπιμότητας για άλλη περιοχή, η οποία θα εξυπηρετούσε πολύ καλύτερα με διπλή πρόσβαση και δωρεά ακινήτου», υπογράμμισε, τονίζοντας ότι η παράταξή της ήταν πάντα υπέρ της δημιουργίας νοσοκομείου, αλλά ενάντια στη «λάθος διαδικασία».
«Μνημείο προχειρότητας» η κατάργηση των Νομικών Προσώπων
Η κ. Πη χαρακτήρισε την κατάργηση των Νομικών Προσώπων ως μια απόφαση που προκάλεσε τεράστια προβλήματα στη λειτουργία του Δήμου. «Από τις σχολικές επιτροπές μέχρι τον ΔΟΠΑΒΣ και την αστική συγκοινωνία, όλα μεταφέρθηκαν σε έναν κεντρικό οργανισμό με περισσότερες δυσκολίες», ανέφερε. Σύμφωνα με τη Δημοτική Σύμβουλο, η έλλειψη προετοιμασίας ήταν εγκληματική, φέρνοντας ως παράδειγμα την έλλειψη βασικών αναλώσιμων στα σχολεία την επόμενη χρονιά από το κλείσιμο των σχολικών επιτροπών. Παράλληλα, σημείωσε πως στο Δημοτικό Συμβούλιο κατατίθενται θέματα με «copy-paste» και έλλειψη μελέτης, οδηγώντας σε αδιέξοδα.
Η κατάρρευση της αστικής συγκοινωνίας
Μεγάλο μέρος της συζήτησης αφιερώθηκε στο καίριο ζήτημα της αστικής συγκοινωνίας, το οποίο η κ. Πη θεωρεί βαρόμετρο για την τοπική οικονομία. «Φτάσαμε στα τέλη Ιουνίου για να δούμε τα λεωφορεία να βγαίνουν στους δρόμους. Η σεζόν χάθηκε», τόνισε. Η ίδια συνέκρινε τη σημερινή κατάσταση με τη δική της θητεία στην προεδρία, επισημαίνοντας πως τότε τα λεωφορεία κυκλοφορούσαν μέχρι τις 11 το βράδυ, ενώ σήμερα σταματούν στις 8 το βράδυ και πολλά δρομολόγια δεν πραγματοποιούνται καθόλου.
Στεγαστική κρίση και υποβάθμιση του τουρισμού
Η κ. Πη ανέδειξε το οξύ πρόβλημα της στέγασης για γιατρούς, εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους, αναφέροντας ότι υπήρχαν έτοιμες μελέτες για τη δημιουργία κατοικιών που δεν εισακούστηκαν. Επιπλέον, κατέκρινε την κατάργηση της Αντιδημαρχίας Τουρισμού ως μια από τις πιο αδικαιολόγητες αποφάσεις, τονίζοντας πως «το αντικείμενο έχει περάσει καθαρά σε τεχνοκρατικό επίπεδο, ενώ ο τόπος κατρακυλάει».
Η επόμενη μέρα για την Κω
Κλείνοντας, η κ. Πη αναφέρθηκε στο πολιτικό της μέλλον, δηλώνοντας πως βρίσκεται πολύ κοντά στο να κλείσει τον κύκλο της στην τοπική αυτοδιοίκηση. Ωστόσο, άφησε μια προειδοποίηση για το μέλλον του νησιού: «Η σημερινή Δημοτική Αρχή ήταν τυχερή γιατί παρέλαβε από τη “Δύναμη Αλλαγής” έναν οργανωμένο Δήμο. Όποιοι παραλάβουν στην επόμενη θητεία, θα παραλάβουν έναν διαλυμένο Δήμο».
![Βάσω Πη στον Ε97: «Όποιοι παραλάβουν στην επόμενη θητεία, θα παραλάβουν έναν διαλυμένο Δήμο» [Video] Βάσω Πη: «Όποιοι παραλάβουν στην επόμενη θητεία, θα παραλάβουν έναν διαλυμένο Δήμο» [Video]](https://ekfrasi97.gr/wp-content/uploads/2026/06/images-4.jpg)