Share Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Εύχομαι στους συμπολίτες μας Μουσουλμάνους υγεία, χαρά, και κάθε καλόστις οικογένειες σας, με αφορμή την γιορτή του Ραμαζαν Μπαϊραμ.Χρόνια πολλά ! Ο ΑντιδήμαρχοςΣταμάτης Αντ. Καμπουράκης μουσουλμάνοι
Έρχονται αποφάσεις για πατίνια, Ιπποκράτεια και δημοτικές υποθέσεις: Συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή22/06/2026