Share Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Επιθυμώ δια της παρούσης επιστολής να εκφράσω τις θερμές ευχαριστίες μου στην επιτροπή – εκπροσώπηση των Αποφοίτων έτους 2012 γενιάς 1994, για την πρόσφατη δωρεά τους, η οποία αφορά σε υγειονομικό υλικό προς το Γενικό Νοσοκομείο Κω . Νοσοκομείο Κω
Άδωνις Γεωργιάδης στον Ε97: «Η κατασκευή του νέου νοσοκομείου είναι και επιτυχία του Δημάρχου Κω» (Video)22/06/2026