Share Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Η Διοίκηση του Γ.Ν. – Κ.Υ. ΚΩ και η Αιμοδοσία, ευχαριστούν θερμά την Ένωση Αστυνομικών υπαλλήλων Βορείου Δωδεκανήσου, για την προσφορά τους σε 40 μονάδες αίματος προς το νοσοκομείο μας. Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΓΝ-ΚΥ ΚΩ “ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟΝ” Νοσοκομείο Κω
Άδωνις Γεωργιάδης στον Ε97: «Η κατασκευή του νέου νοσοκομείου είναι και επιτυχία του Δημάρχου Κω» (Video)22/06/2026