Share Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Reunion… στο αγαπημένο μας σχολείο, στις τάξεις μας…και έπειτα μια σειρά από αναμνήσεις … Σαν να μην πέρασε μια μέρα… “χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια, μόνο τρόπο να κοιτάνε…” Από το προφιλ του fb της κας Σβύνου και της κας Αυγουλά Reunion
Βάσω Πη στον Ε97: «Όποιοι παραλάβουν στην επόμενη θητεία, θα παραλάβουν έναν διαλυμένο Δήμο» [Video]24/06/2026
Κωνσταντίνα Σβύνου στον Ε97: Τι είπε για τα σκουπίδια, τον έκπτωτο εργολάβο και τα μεγάλα έργα (Video)24/06/2026