Στην Κω βρίσκεται από χθες ο Υπουργός Δικαιοσύνης, κ. Γιώργος Φλωρίδης, με αφορμή την παρουσία του στις εργασίες του ετήσιου επιστημονικού συνεδρίου της Ένωσης Εισαγγελέων Ελλάδος, το οποίο διεξάγεται στο νησί στις 26 και 27 Ιουνίου.
Το συνέδριο, που συνδιοργανώνεται από την Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος και τον Δικηγορικό Σύλλογο Κω, έχει ως κεντρικό θέμα τις «Σύγχρονες μορφές εγκληματικότητας και την αντιμετώπισή τους», αναδεικνύοντας καίρια ζητήματα όπως η βία μεταξύ ανηλίκων, η ενδοοικογενειακή βία, η επικίνδυνη οδήγηση και η ψηφιακή εγκληματικότητα.
Στο πλαίσιο της επίσκεψής του στο νησί, ο κ. Φλωρίδης πραγματοποίησε αυτοψία στις εγκαταστάσεις του υπό ανέγερση νέου Δικαστικού Μεγάρου της Κω, προκειμένου να ενημερωθεί για την πορεία των εργασιών και τα επόμενα στάδια υλοποίησης του έργου.
Την ικανοποίησή του για την παρουσία του Υπουργού στο νησί και την εξέλιξη των υποδομών εξέφρασε ο πρόεδρος της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας Κω, κ. Γιώργος Ζήρας, μέσω ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:
«Υποδεχθήκαμε σήμερα τον Υπουργό Δικαιοσύνης κ. Γιώργο Φλωρίδη ο οποίος θα παρακολουθήσει τις εργασίες του ετήσιου επιστημονικού συνεδρίου της Ένωσης εισαγγελέων Ελλάδος. Στο πλαίσιο της επίσκεψής του ενημερώθηκε και είδε την εξέλιξη του υπό ανέγερση νέου Δικαστικού Μεγάρου. Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας επενδύει στη Κω και ένα ένα τα μεγάλα έργα παίρνουν το δρόμο της υλοποίησης.»
