Share Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Η Διοίκηση του Γ.Ν. – Κ.Υ. ΚΩ, ευχαριστεί θερμά το Φαρμακείο της κας Χατζημάρκου Παγώνας , για την πρόσφατη δωρεά της σε υγειονομικό υλικό, για την Μαιευτική κλινική του νοσοκομείου μας. Ο Διοικητής Σταμάτιος Βασιλειάδης Νοσοκομείο Κω
Π. Χατζηχριστοφής: «Τα σχολεία μας αλλάζουν – Με σχέδιο, συνεργασία και επιμονή, προχωράμε μπροστά»28/06/2026